Retourneren

Je kunt een retour aanmelden via de optie “retour aanvraag” in je account. In je account kun je aangeven welk artikel je wenst te retourneren. Na aanmelding van je retour ontvang je per e-mail informatie over de te volgen procedure.

Het artikel, wat voor retour aangemeld is, moet per omgaande, doch uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst aangemeld en teruggezonden worden aan Zofleurig.
Let op: een artikel wat gekocht is met 60 % korting of meer kan niet meer geretourneerd of geruild worden.

Een retour gezonden artikel wordt alleen terug genomen als het artikel in nieuwstaat verkeerd.

Een retour gezonden artikel wordt niet terug genomen indien:

1. het artikel gedragen en/of gewassen is.
2. je zelf hebt getracht een geconstateerd gebrek te herstellen.
3. je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet opgevolgd hebt.

Indien het retour gezonden artikel bij ons is ontvangen zal de ontvangst hiervan per e-mail worden bevestigd. Het bedrag van het retour gezonden artikel wordt gecrediteerd in de vorm van terugstorting op een nader op te geven bankrekeningnummer.

Omruilen

Indien je een artikel wenst te ruilen, verzoeken wij je vriendelijk om eerst het retour artikel aan te melden via de optie “retour aanvraag” in je account. In je account kun je aangeven welk artikel je wenst te retourneren. Na aanmelding van je retour ontvang je per e-mail informatie over de te volgen procedure. Het artikel, wat voor retour aangemeld is, moet per omgaande, doch uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst aangemeld en teruggezonden worden aan Zofleurig. Wij verzoeken je vriendelijk om een nieuwe bestelling via de site te plaatsen. Dan ben je er altijd zeker van dat de betreffende maat direct gereserveerd staat.

Houdt er rekening mee dat de portokosten voor het verzenden van de geretourneerde artikelen en de nieuwe artikelen voor eigen rekening komen.

Verkeerd geleverd artikel

Heb je bij je bestelling een verkeerd artikel ontvangen? dit is natuurlijk heel erg vervelend. Laat het ons zo snel mogelijk weten via klantenservice@zofleurig.nl en wij kijken direct voor je wat er mis is gegaan. Voor een snelle verwerking van je aanvraag verzoeken wij je vriendelijk om je adresgegevens en eventueel ordernummer in je mail te vermelden. Wij zorgen ervoor dat je binnen 24 uur als nog de juiste items ontvangt.